“مراقبہ: مراقبہ کی تعریف، تاریخ، اور فوائد – آپکی آتمیک دامری اور صحت کے لئے”

مراقبہ کیا ہے ?مراقبہ ایک عمل ہے جو ہزاروں سالوں سے استعمال کیا جاتا ہے، قدیم معاشرتوں اور مذاہب سے وابستہ ہے. آخرکار، موجودہ دور کی بدولت لوگوں نے معاشرت کے شور و گل میں سکون اور راحت کی تلاش کے لئے اس کا عوامی ہونے کا طریقہ بنا دیا. لیکن مراقبہ کیا ہے، اور اسے اتنی زیادہ لوگ کیوں فائدے مند معلوم کرتے ہیں؟

“مراقبہ: ایک قدیم تکنیک جو سکون اور راحت کی تلاش میں مدد فراہم کرتا ہے”

 

مراقبہ کی تعریف

اس کی بنیاد پر، مراقبہ ایک تکنیک ہے جس میں اپنی میں دلچسپی، سکون، اور توجہ کی بڑھتی حالت حاصل کرنے کے لئے اپنی مائنڈ کو کسی مخصوص شئے، خیال یا کام پر مرکوز کرنے والی ہوتی ہے. یہ ایک عمل ہے جو مختلف شکلوں میں کیا جا سکتا ہے، اور عموماً سکون اور اندرونی امن کا احساس فراہم کرنے کے لئے استعمال ہوتا ہے.

مراقبہ کی تاریخ

مراقبہ کی بنیادی تاریخی جڑیں ہیں، جس کی وجہ سے مختلف مذہبی اور فلسفی روایات کا حصہ بن گیا ہے. بھارت میں، مثلاً، مراقبہ ہندوئیت اور بدھ مت کا ہزاروں سال سے پرزور حصہ رہا ہے. بودھ، سدھارتھ گوتم بودھ کو کہا جاتا ہے کہ وہ مراقبہ کے ذریعے روشنی حاصل کرنے میں کامیاب ہوئے تھے.

اسی طرح، چین میں تاؤئزم اور کونفیوشئزم میں بھی مراقبہ ہزاروں سال سے توازن اور ہم آہنگی حاصل کرنے کے لئے عمل کیا جاتا ہے. مغرب میں بھی، مراقبہ نے مسیحیت کی روحانی عبادت کا حصہ بنا، اور دنیوی مواقع میں بھی اسے جائزہ لیا گیا ہے.

مراقبہ کے فوائد

لوگ مختلف وجوہات کی بنا پر مراقبہ کا استعمال کرتے ہیں، اور کئی سائنسی تحقیقات نے ثابت کیا ہے کہ منظم مراقبہ جسمانی، ذہانتی، اور جذباتی صحت پر مختلف مثبت اثرات رکھتا ہے. مراقبہ کے کچھ فوائد مندرجہ ذیل ہیں:

 کمی: مراقبہ تناو اور پریشانی کو منظم کرنے کے لئے قائل کرنے والا ایک طاقتور ذریعہ ہے. یہ افراد کو اپنے خیالات اور جذبات کی زیادہ شعور پر آنے کی اجازت دیتا ہے، جو انہیں تناو کی صورت میں زیادہ پرسکونی سے جواب دینے میں مدد فراہم کرتا ہے.

جذباتی صحت: مراقبہ لوگوں کو اپنے جذبات کو کس طرح منظم کرنے اور اپنے اندرونی سکون اور خوشی کا بڑھتا حس نشانہ بنانے میں مدد فراہم کرتا ہے.

خود آگاہی کی ترویج: مراقبہ کے ذریعے لوگ خود پر گہرا علم حاصل کرتے ہیں، اپنے خیالات، اور اپنے عملوں کو بہتر سمجھتے ہیں.

بہترین نیند: وہ افراد جو انسومنیا سے دکھتے ہیں، وہ مراقبہ کی مدد سے نیند کی معیار میں بہتری پیدا کر سکتے ہیں اور انسومنیا کو کم کر سکتے ہیں.

درد کا انتظام: مراقبہ عوامی درد کو کم کرنے اور جسمانی شفاء فراہم کرنے کے لئے ایک تکمیلی علاج کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے.

مراقبہ کیسے کریں

مراقبہ ایک شخصی عمل ہے، اور اس کے کئی طریقے اور تکنیکس ہیں جو آپ اپنے لئے بہترین کیسے کام کرتے ہیں. منظور کرنے والوں کے لئے اس کا آغاز کرنے کے لئے کچھ بنیادی قدمات درج ذیل ہیں:

خاموش جگہ تلاش کریں: ایک خاموش، مکمل جگہ منتخب کریں جہاں آپ کو تکرار سے مضطر نہ کیا جائے۔

آرام سے بیٹھیں یا لیٹیں: آپ ایک کرسی پر بیٹھ سکتے ہیں، زمین پر بیٹھ سکتے ہیں یا لیٹ سکتے ہیں. کام کرتے وقت آپ کو آرام دہ ہونا ضروری ہے.

آپنی سانس پر مرکوز ہوں: آپ اپنی آنکھیں بند کریں اور گہری سانس لیں۔ اپنی سانس کی حالت کو احساس کریں جب وہ آپ کے جسم میں داخل ہوتی ہے اور جب وہ باہر نکلتی ہے.

اپنی خیالات کا مشاہدہ کریں: جب آپ مراقبہ کر رہے ہیں، تو خیالات آتے ہیں اور جاتے ہیں. بغیر ججمان کے ان کو دیکھیں اور اپنی سانس کی طرف اپنی توجہ منتقل کریں.

چھوٹی مراقبہ کی شروعات کریں: مراقبہ کی مدد سے 5-10 منٹ کے ابتدائی مراقبہ کی شروع کریں اور جیسے جیسے آپ زیادہ محترم ہوتے ہیں، مراقبہ کی مدت بڑھاتے جائیں

ہدایت کی مراقبہ: آپ گائیڈ مراقبہ ایپس یا ریکارڈنگس کا بھی استعمال کر سکتے ہیں .تاکہ آپ اپنا مراقبہ شروع کر سکیں

Share.